3D Shader Anaglyph pentru Under Over for DvbViewer 4.5 Pro
Creati un fisier text pe care iil redenumiti anaglyph_under_over.xml si dati copy-paste la codul de mai jos. Salvati fisierul si copiati-l in folderul de instalare al Dvb Viewer , in subfolderul Shaders, apoi porniti Dvb Viewer 4.5 pro si activati acest shader. Functioneaza pentru filme under over image 3d ( mkv , 3d tv si altele)convertind in anaglyph in real time.
Pentru ochelari Red Cyan standard :
<?xml version="1.0" encoding="iso-8859-1"?>Pentru ochelari Red Cyan colorfull:
<Shader>
<Profile>ps_2_0</Profile>
<Description>anaglyph</Description>
<Code>sampler s0 : register(s0);
float4 p0 : register(c0);
#define width (p0[0])
#define height (p0[1])
float4 main(float2 tex : TEXCOORD0) : COLOR
{
tex.y = tex.y / 2;
float4 l = tex2D(s0, tex);
tex.y = tex.y + 0.5;
float4 r = tex2D(s0, tex);
float red = l.g * 0.7 + l.b * 0.3;
float green = r.g;
float blue = r.b;
return float4(red, green, blue, 1);
}</Code>
</Shader>
<?xml version="1.0" encoding="iso-8859-1"?>Pentru ochelari magenta :
<Shader>
<Profile>ps_2_0</Profile>
<Description>anaglyph</Description>
<Code>sampler s0 : register(s0);
float4 p0 : register(c0);
#define width (p0[0])
#define height (p0[1])
float4 main(float2 tex : TEXCOORD0) : COLOR
{
tex.y = tex.y / 2;
float4 l = tex2D(s0, tex);
tex.y = tex.y + 0.5;
float4 r = tex2D(s0, tex);
float red =r.r*0.3+r.g*0.4+r.b*0.1;
float green =l.g*0.7;
float blue = l.b*0.7;
return float4(red, green, blue, 1);
}</Code>
</Shader>
<?xml version="1.0" encoding="iso-8859-1"?>
<Shader>
<Profile>ps_2_0</Profile>
<Description>anaglyph</Description>
<Code>sampler s0 : register(s0);
float4 p0 : register(c0);
#define width (p0[0])
#define height (p0[1])
float4 main(float2 tex : TEXCOORD0) : COLOR
{
tex.y = tex.y / 2;
float4 l = tex2D(s0, tex);
tex.y = tex.y + 0.5;
float4 r = tex2D(s0, tex);
float red = r.g;
float green = l.g * 0.7 + l.b * 0.3;
float blue = r.b;
return float4(red, green, blue, 1);
}</Code>
</Shader>
Trimiteți un comentariu
☑ Comentariile conforme cu regulile comunității vor fi aprobate în maxim 10 ore. Dacă ai întrebări ce nu au legătură cu acest subiect, te invităm să le adresezi în Grupul Oficial HD Satelit.