marți, 3 martie 2020

Lista cu emițătoare din proiectul DVB-T2 MUX1, actualizată la 1 ianuarie 2021

RADIOCOM a actualizat lista cu emițătoare din proiectul DVB-T2 MUX1. Pachetul de programe de televiziune transmis, în acest moment, în standard DVB-T2, cuprinde posturile TV ale Societăţii Române de Televiziune - TVR1, TVR2, TVR3 şi TVR1 HD şi 5 posturi TVR regionale (TVR Craiova, TVR Cluj, TVR Iaşi, TVR Târgu Mureş şi TVR Timişoara).

În cadrul proiectului de implementare a televiziunii digitale terestre MUX1, RADIOCOM a pus în funcţiune emiţătoarele din următoarele amplasamente:

1 noiembrie 2019

amplasament Liteni, în judeţul Cluj - putere emiţător 100W, emisie în canalul 26;
amplasament Borsa, în judeţul Maramureş - putere emiţător 100W, emisie în canalul 32;
amplasament Şanţ, în judeţul Bistriţa-Năsăud - putere emiţător 100W, emisie în canalul 40;
amplasament Dej, în judeţul Cluj - putere emiţător 200W, emisie în canalul 30;
amplasament Huedin, în judeţul Cluj - putere emiţător 200W, emisie în canalul 26;
amplasament Câmpulung Moldovenesc, în judeţul Suceava - putere emiţător 100W, emisie în canalul 38;
amplasament Timişoara Urseni, în judeţul Timiş - putere emiţător 5kW, emisie în canalul 21;

1 decembrie 2019

amplasament Buzău Istriţa, în judeţul Buzău - putere emiţător 1,3 kW, emisie în canalul 28;
amplasament Ferneziu, în judeţul Maramureş - putere emiţător 0,1 kW, emisie în canalul 21;
amplasament Ghelinţa, în judeţul Covasna - putere emiţător 0,1 kW, emisie în canalul 35;
amplasament Plaiul Măgurii, în judeţul Cluj - putere emiţător 0,5 kW, emisie în canalul 26;
amplasament Gura Humorului, în judeţul Suceava - putere emiţător 0,1 kW, emisie în canalul 38;
amplasament Negreşti Vaslui, în judeţul Vaslui - putere emiţător 0,2 kW, emisie în canalul 39;
amplasament Băleni, în judeţul Galaţi - putere emiţător 0,5 kW, emisie în canalul 24;
amplasament Bârlad, în judeţul Vaslui - putere emiţător 2,5 kW, emisie în canalul 39;
amplasament Vaslui, în judeţul Vaslui - putere emiţător 2,5 kW, emisie în canalul 39;
amplasament Făget Coşeviţa, în judeţul Timiş - putere emiţător 0,5 kW, emisie în canalul 37;

1 ianuarie 2020

amplasament Braşov Tâmpa, în judeţul Braşov - putere emiţător 1,3 kW, emisie în canalul 35;
amplasament Topolog, în judeţul Tulcea - putere emiţător 1,3 kW, emisie în canalul 38;
amplasament Câmpulung Muscel, în judeţul Argeş - putere emiţător 0,5 kW, emisie în canalul 27;
amplasament Sulina, în judeţul Tulcea - putere emiţător 0,05 kW, emisie în canalul 38;
amplasament Cernăteşti, în judeţul Buzău - putere emiţător 0,2 kW, emisie în canalul 28;
amplasament Malu cu Flori, în judeţul Dâmboviţa - putere emiţător 0,05 kW, emisie în canalul 22;
amplasament Vălenii de Munte, în judeţul Prahova - putere emiţător 0,05 kW, emisie în canalul 22;
amplasament Curtea de Argeş, în judeţul Argeş - putere emiţător 0,2 kW, emisie în canalul 27;
amplasament Dragoş Vodă, în judeţul Călăraşi - putere emiţător 0,5 kW, emisie în canalul 36;
amplasament Bucureşti CNCR, în Bucureşti - putere emiţător 2,5 kW, emisie în canalul 30;
amplasament Niculiţel, în judeţul Tulcea - putere emiţător 0,02 kW, emisie în canalul 24;
amplasament Pătârlagele, în judeţul Buzău - putere emiţător 0,1 kW, emisie în canalul 28;
amplasament Comarnic, în judeţul Prahova - putere emiţător 0,1 kW, emisie în canalul 22;
amplasament Poiana Mare, în judeţul Prahova - putere emiţător 0,1 kW, emisie în canalul 22;
amplasament Văcăreni, în judeţul Tulcea - putere emiţător 1,3 kW, emisie în canalul 24;
amplasament Cozia, în judeţul Vâlcea - putere emiţător 1,3 kW, emisie în canalul 27;
amplasament Râu Sadului, în judeţul Sibiu - putere emiţător 0,01 kW, emisie în canalul 37;
amplasament Vadu Moţilor, în judeţul Alba - putere emiţător 0,02 kW, emisie în canalul 30;
amplasament Boroşneu Mare, în judeţul Covasna - putere emiţător 0,05 kW, emisie în canalul 35;
amplasament Pângăraţi, în judeţul Neamţ - putere emiţător 0,1 kW, emisie în canalul 26;
amplasament Fundu Moldovei, în judeţul Suceava - putere emiţător 0,05 kW, emisie în canalul 38;
amplasament Paşcani, în judeţul Iaşi - putere emiţător 0,1 kW, emisie în canalul 43;
amplasament Putna, în judeţul Suceava - putere emiţător 0,1 kW, emisie în canalul 38;
amplasament Parâng, în judeţul Hunedoara - putere emiţător 1,3 kW, emisie în canalul 22;

1 februarie 2020

amplasament Morăreşti, în judeţul Argeş - putere emiţător 0,5 kW, emisie în canalul 27;
amplasament Corbeni, în judeţul Argeş - putere emiţător 0,05 kW, emisie în canalul 27;
amplasament Izbăşeşti, în judeţul Vâlcea - putere emiţător 0,5 kW, emisie în canalul 27;
amplasament Medgidia, în judeţul Constanţa - putere emiţător 0,1 kW, emisie în canalul 30;
amplasament Mahmudia, în judeţul Tulcea - putere emiţător 1,3 kW, emisie în canalul 38;
amplasament Cicău, în judeţul Alba - putere emiţător 0,2 kW, emisie în canalul 21;
amplasament Mediaş, în judeţul Sibiu - putere emiţător 0,2 kW, emisie în canalul 37;
amplasament Sascut, în judeţul Bacău - putere emiţător 0,5 kW, emisie în canalul 39;
amplasament Pârjol, în judeţul Bacău - putere emiţător 0,1 kW, emisie în canalul 26;
amplasament Râşca, în judeţul Suceava - putere emiţător 0,1 kW, emisie în canalul 26;
amplasament Faraoani, în judeţul Bacău - putere emiţător 0,1 kW, emisie în canalul 40;
amplasament Bicaz Ardelean, în judeţul Neamţ - putere emiţător 0,05 kW, emisie în canalul 32;

1 martie 2020

amplasament Bucureşti Slobozia, în judeţul Ialomiţa - putere emiţător 0,5 kW, emisie în canalul 36;
amplasament Bucureşti Olteniţa Hotarele, în judeţul Giurgiu - putere emiţător 1,3 kW, emisie în canalul 30;
amplasament Bucureşti Perişani, în judeţul Vâlcea - putere emiţător 0,2 kW, emisie în canalul 27;
amplasament Bucureşti Piscul Câinelui, în judeţul Prahova - putere emiţător 0,1 kW, emisie în canalul 22;
amplasament Bucureşti Călăraşi, în judeţul Călăraşi - putere emiţător 0,1 kW, emisie în canalul 36;
amplasament Bucureşti Alexandria, în judeţul Teleorman - putere emiţător 1 kW, emisie în canalul 42;
amplasament Bucureşti Beceni, în judeţul Buzău - putere emiţător 0,1 kW, emisie în canalul 38;
amplasament Bucureşti Râmnicu Sărat, în judeţul Buzău - putere emiţător 0,5 kW, emisie în canalul 38;
amplasament Cluj Iara, în judeţul Cluj - putere emiţător 0,1 kW, emisie în canalul 26;
amplasament Iaşi Piatra Neamţ, în judeţul Neamţ - putere emiţător 1,3 kW, emisie în canalul 26;
amplasament Iaşi Tansa, în judeţul Iaşi - putere emiţător 0,1 kW, emisie în canalul 43;
amplasament Iaşi Mărgineni, în judeţul Bacău - putere emiţător 0,05 kW, emisie în canalul 40;

1 aprilie 2020

amplasament Litoral, în judeţul Constanţa - putere emiţător 2,5 kW, emisie în canalul 30;
amplasament Cernavodă, în judeţul Constanţa - putere emiţător 0,1 kW, emisie în canalul 30;
amplasament Herăstrău, în Bucureşti - putere emiţător 2,5 kW, emisie în canalul 30;
amplasament Giurgiu, în judeţul Giurgiu - putere emiţător 0,5 kW, emisie în canalul 30;
amplasament Nucşoara, în judeţul Argeş - putere emiţător 0,1 kW, emisie în canalul 27;
amplasament Coada Smeurei, în judeţul Argeş - putere emiţător 1 kW, emisie în canalul 27;
amplasament Tulcea, în judeţul Tulcea - putere emiţător 1,3 kW, emisie în canalul 38;
amplasament Turnu Măgurele, în judeţul Teleorman - putere emiţător 0,5 kW, emisie în canalul 42;
amplasament Deag, în judeţul Mureş - putere emiţător 0,1 kW, emisie în canalul 24;
amplasament Silivaşu de Câmpie, în judeţul Bistriţa-Năsăud - putere emiţător 0,5 kW, emisie în canalul 24;
amplasament Pechea, în judeţul Galaţi - putere emiţător 0,2 kW, emisie în canalul 24;
amplasament Rădăuţi Prut, în judeţul Botoşani - putere emiţător 0,05 kW, emisie în canalul 31;
amplasament Vidra, în judeţul Vrancea - putere emiţător 0,1 kW, emisie în canalul 38;
amplasament Târgu Ocna, în judeţul Bacău - putere emiţător 0,1 kW, emisie în canalul 40;
amplasament Naruja, în judeţul Vrancea - putere emiţător 0,2 kW, emisie în canalul 40;
amplasament Bocşa, în judeţul Caraş-Severin - putere emiţător 0,02 kW, emisie în canalul 44;
amplasament Caraşova, în judeţul Caraş-Severin - putere emiţător 0,01 kW, emisie în canalul 44;
amplasament Sadova Veche, în judeţul Caraş-Severin - putere emiţător 0,05 kW, emisie în canalul 44;
amplasament Haţeg, în judeţul Hunedoara - putere emiţător 0,1 kW, emisie în canalul 37;
amplasament Sacoşu Mare, în judeţul Timiş - putere emiţător 0,5 kW, emisie în canalul 21;
amplasament Maciova, în judeţul Caraş-Severin - putere emiţător 0,5 kW, emisie în canalul 44;

1 mai 2020

amplasament Băneasa Călăraşi, în judeţul Constanţa - putere emiţător 2,5 kW, emisie în canalul 36;
amplasament Piteşti, în judeţul Argeş - putere emiţător 1,3 kW, emisie în canalul 27;
amplasament Lopătari, în judeţul Buzău - putere emiţător 0,1 kW, emisie în canalul 28;
amplasament Breazu, în judeţul Iaşi - putere emiţător 0,5 kW, emisie în canalul 43;
amplasament Vorţa, în judeţul Hunedoara - putere emiţător 0,2 kW, emisie în canalul 37;

1 iunie 2020

amplasament Sibiu Păltiniş, în judeţul Sibiu - putere emiţător 2,5 kW, emisie în canalul 37;
amplasament Huşi, în judeţul Vaslui - putere emiţător 0,1 kW, emisie în canalul 39;



UPDATE 1 ianuarie 2021

Lista completă cu emitatoarele DVBT-2 ale MUX1 o găsiți AICI.


72 de comentarii despre subiectul „Lista cu emițătoare din proiectul DVB-T2 MUX1, actualizată la 1 ianuarie 2021”:
Marius

Județe cu câte 5 emițătoare ex. Cluj, Buzău, câte 4 în Bacău, Prahova, iar în altele nici unul (ex. Arad, Bihor). Interesantă strategie de distribuție.
Iar despre adăugarea versiunii HD a TVR2 nu se mai aude nimic.

Anonim

Degeaba au schimbat emițătorii, în orașul Buzău, cu antena antena de camera nici urmă de semnal

Ionuț

Stai linistit ca in Braila cu ditamai antena abia se prinde cu semnal 60-70% si macroblocuri la greu posturile TVR. In schimb se prinde OK niste posturi din Moldova

Gabriel

Nu inteleg de ce se mai investesc aiurea bani publici intr-un sistem in al carui tara a prins bine cablu tv si internetul (iptv) iar DTHul este la un pret accesibil oricui

Anonim

E un inceput. Daca ar fi vreo 20 de canale, inclusiv cele generaliste din top audiente, televiziunea digitala terestra ar fi o alternativa exceptionala, daca ar ramane gratuita la fel ca pana acum.

Flutur

sârbii au programele generale, dar noi doar cele din tvr, și ei au făcut tranziția digitală definitivă înaintea noastră și au mai dat gratuit și câte un receptor celor cu venituri mici...

Anonim

E pierdere de timp si cheltuiala inutila DVBT2 in Romania. Posturile private de baza niciodata nu or sa emita in digital terestru iar la TVR nu prea ai ce sa vezi.

Cristi

Nu ai tu de unde să știi că "posturile private de baza NICIODATĂ nu or sa emita in digital terestru". Nu va mai credeți Nostradamus, emițând previziuni pentru eternitate.

Unknown

In Roznov Neamt nu se prinde niciun canal .la liber .Nici tvr1;2;3;au Hd.si celalalte .Ce trebui sa fac .Ce antena imi trebuie.Mersi mul .Astep un raspuns.

Laurentiu

Receptia DVB-T2 se face in Romania cu antene exterioare si televizor sau receptor cu tuner DVB-T2. Antenele arata asa:

https://www.hdsatelit.com/2013/03/schema-antena-digitala-terestra.html

Anonim

DVB-T2 in Romania are sanse minime sa se dezvolte vreodata la nivelul celor de afara. Atata timp cat avem abonante la cablu si DTH de nici 10 euro, primesti si echipamentul in custodie pe perioada contractului, nimeni nu o sa dea bani pe antene, decodoare ca sa prinda ce? TvR? Nu Ms. Daca se incuraja transmisia Antenelor, Pro-urilor, Kanal D in digital terestru era cu totul altceva, DAR pana si ei au luat decizia sa ceara bani, iar asta pe terestru ar insemna codarea acestor posturi si iar alta bataie de cap

Anonim

1. Televiziune DVB-T e cea mai siguta cu o calitate foarte buna 2.DVB-T NU s-a implemenrat la capacitatea maxima cu programe tv findaca NU,NU s-a vrut ca baieti destepti aia mari pierd foarte multi abonati. 3.Posturile tv RO sa fie obligate sa transmita prin acest sistem.

Anonim

Sunt zone rurale în care Televiziunea prin cablu este inaccesibilă, fiind pur și simplu nerentabile datorită împrăștierii lor. Asta însemeamnă destule procente din populația țării care nu au acces. Așadar televiziunea digitala este binevenită și o alternativă viabilă la situații neprevăzute. La fel și radio digital, dar până acolo se pare că drumu-i mai lung...

Anonim

Este suficient ca televiziunea națională, fiind de interes strategic, să emită digital pe tot teritoriul României. Celelalte televiziuni, dacă vor, bine, dacă nu, nu-i bai.

Anonim

Daca epidemia de coronavirus se va extinde vertiginos si in procent mare (să sperăm ca nu va fi asa) atunci multi provideri de tv cablu si internet, nu doar dintre cei medii si mici, e posibil sa isi suspende temporar activitatea. Atunci vor vedea multi, in multe zone geografice, ce mare importantă are televiziunea digitala terestra gratuita.

karoly

pina una alta,Serbia a dat "free" la canalele digitale terestre. de exemplu, releul de la Virset/Vrsac, are 42 canale free, inclusiv canalele Pink si Arenasport 1 - 5 . e drept la Serbia cele 3 canale nationale sint HD, nu dubluri ca si la noi, plus PrvaHD, b92HD,PinkHD, citeva canale locale:LAvtv,Banat tv,Vojvodina1 & 2 si evident Pink-urile : Action,premium,wester,pedia,thriller ... bravo Serbia !!!

Victor

La Olt sa nu puneti ca se rosesc. Nici macar unul nu se poate?

Unknown

Am achizitionat un dvb-t2 pentru o casa la tara. Inainte sa-l montez acolo l-am testat in Bucuresti si functioneaza foarte bine. In comuna Mirosi judetul Arges nici urma de semnal nimic mort si dezamagire totala

Anonim

La casa ta de la tara probabil e alta frecventa decat cea de la București. Ce antena exterioara ai? E antena Yagi exterioara dedicată pentru frecventa UIF prin care emite in zona ta sau antena exterioara universala? Atenție: sunt șanse extrem de mici sa funcționeze cu antena interioara, cu excepția zonelor foarte apropiate de emitator, proiectul DVB-T2 in Romania e făcut pentru receptie cu antena exterioara. Uite aici scheme de antene exterioare:

https://www.hdsatelit.com/2013/03/schema-antena-digitala-terestra.html

Sau poti cumpăra de pe net antena UIF exterioara gata făcuta, costa cam 100 lei.

Unknown

Va multumesc pentru sfat.

Unknown

Aveti dreptate, nu am antena exterioara. Eu am incercat doar cu antena aceea micuta de interior.

Anonim

E semnal în Olt chiar f bun

Alin

Proiectul dvb t2 a pornit de la conventia europeana la care a aderat si Romania si la care trebuia sa se alinieze din 2015, proiectul este categoric benefic si chiar il urmaresc si constat ca este in continua dezvoltare,sper ca nu peste mult timp sa emita in acest standard si alte posturi(clar cele gratuite.... Este normal)....

Anonim

in Olt sunt inca zone extinse neacoprite! este inadmisibil ca in 2020 sa se prinda 'bulgarii' dar nu posturi romanesti in Romania!

Anonim

Sunt interesele nationale prea mici , comparativ cu cele personale sau de partid
Mai mult e vorba de o obligativitate a RO la conventia din 2015 si de aici si dezvoltarea in stilul "mersului de melc"
Oricum , atat timp cat domeniul dvb-c se extinde in toata tara in continuare , slabe sanse pe viitor
Dar trebuie sa fie si ceva "practic" de ochii lumii ( CE-ului ) sa nu zica ca noi.....
Cat despre oferta teoretica de prg tv particulare prin dvb-t2 , slabe sperante.....
La televiziunile particulare , totul se plateste.....si cine asteapta/crede ca vor intra prin dvb-t2......
Stiti bine ca noi nu avem aceeasi mentalitate nationala , nici macar ca vecinii nostri , asa ca......vise taica in continuare
Mai degraba s-ar dezvolta dvb-s/s2-ul si la noi , fiindca e cu totul si cu totul altceva , fata de dvb-t2

Unknown

Mă chinui să prind la mihai bravu,jud Gr,nu am reusit inca .se pare ca tv ul Lg ,are Dvd t si nu t2.voi cumpara si decodor

Anonim

Folositi antene cu amplificator.
Eu am folosit unul direct la dipol (nu este scump).
Succes!
Si nu uitati receptor DVBT2.
Aln.

Anonim

Am cumparat un DBT-2. Set-top-box-ul este marca STRONG, pentru o casa la tara. Inainte sa-l montez acolo l-am testat in Bucuresti si functioneaza excelent pe canalul 30.Se prinde și Coștila pe ch.22. In comuna Prundu judetul Giurgiu nici urma de semnal nimic, numai Bulgari pe 26.La țara n-am vizibilitate cu Coștila și ch.22 este mort. Pe ch.30 nu e nimic din Hotarele,sau Bucuresti,sau Giurgiu. Probabil cumva emițatorul Hotarele nu merge? Știți ceva?

Anonim

Pai ai antena pe casa? Că nu merge cu antena de camera.

Anonim

Am antena Yagy cu 10 elemente și mare caștig. E completata cu un amplificator. Mi se pare că Hotarele nu merge.

spy-radio

Am avut dreptate, Hotarele a fost "out". Momentan merge:) probabil cineva a citit aici despre problema si ea a fost rezolvată! Antena mea sta pe acoperiș de acum o luna, resturnata catre Hotarele si fara sa fac nimic cu ea a aparut semnal perfect: signal strenght-99%, signal quality 98%

Antonius111

Nici in tot judetul Harghita nu este semnal terestru cu toate ca acum cativa ani era si TVR si Antenele si Pro tv! Au disparut romanii din judet????Nu, au fost si vor fi, dar cine sa-i sustina? Macar cu emisia terestra!!!

Anonim

Este semnal terestru si acum, insa acum e digital terestru, nu mai e analogic, încearcă cu echipamente cu tuner DVB-T2 si antena terestră exterioară si vei recepționa.

spy-radio

Hotarele iaraș nu merge 😖
A mers 2 luni perfect, avand în vedere ultimul meu post de mai sus pe data de 14 iulie.
Foarte des se întamplă așa , ori merge ori nu... ultimă dată cănd am semnalizat aici despre problema - totul s-au rezolvat în 30 de minute. Probabil cineva din Societatea Națională de Radiocomunicații urmarește opiniile scrise aici.

Anonim

TOTUSI nu sau montat emitatoare noi la HOTARELE

spy-radio

Nu știu frate. Poate că nu. Păcat de bătrăni pe acolo. Eu stau la Bucururești, bunică e la țara, mă duc acolo numai în weekend. Dănsa mi-a spus că astazi a pornit (22.09.2020) să vedem pănă cănd...
Probabil releu Hotărele continue să emita cu emițatoarele vechi, adaprate în format DVB-T2, sau e altă problema...problemă cu curentul sau cu traseu...Dumnezeu numai știe... Eu promit să continu să scriu aici, daca întrerupe din nou. Evident dă rezultate!

Unknown

Am antena profesionala Dvb t2 si receptor dar nu este semnal în sat Cornitel Jud bihor.Emitatorul de la Plaiurile Măgurii nu este vizibil și nu este semnal dar cel vechi Analog a mers foarte bine cu semnal prin reflexie dar cel digital dacă nu e vizibil nu ai semnal dezamăgire domnilor de la SNR.

Sandu A

Receptorul trebuie sa fie DVB-T2, nu antena! Antena poate să fie aceeași că pentru analogic, antena Yagi de exterior acordată pe canalul de emisie sau pe grupul de canale care îl include.

Unknown

o singura intrebare am cand si cum emite releul de la saveni botosani .sa oprit intr-o zi au intrat moldoveni si de atunci totul e mort !

Eugen

In localitatea Vidra,jud.VRANCEA de vreo trei săptămâni nici urmă de semnal,până atunci a funcționat perfect,cu o antenă exterioară nu asa performantă,distanța față de releu nu este asa mare,nu imi dau seama de ce nu mai prinde semnal.Aparatul digital extern Well are opțiunile DVB-T si DVB-T2.

Unknown

În Buriaș județul Ilfov din luna octombrie 2020 a dispărut semnalul digital. De ce oare?

Anonim

Sinaia, este functional pe canalul 22, putere/ calitate 98% cu o antena de camera veche si un reciver Amiko DVB-t2.
Releul este cel de la Piscul Cainelui putere 100w.

Roberto

Din pacate,exista si la ora asta pe piata leduri-tv la vanzare care nu au dvb-t2 si sunt multi care au luat plasa,se duc la tara cu ele in zone unde stiu ca se receptioneaza programele televiziunii nationale,dau pe cautare si ...nimic.Atentie cand doriti sa cumparati un tv-led,cereti angajatilor de la magazin sa va dea un produs cu dvb-t2.

Unknown

In Bihor emitatorul de la Sinteu merge oare?Si din Salaj cel din Porti?
Sint ambele in apropiere,nici la 15-20 km,dar nici urma de semnal.

Anonim

Comuna Plopii slăvitești județ Teleorman semnal tv 0%dvbt/2 ,cu antene yagi chiar grupate și anplficre nici urmă de posturi rog echipa technică să monteze releie tv ,sunt necesare ,vă mulțumesc Mihai!

Unknown

In sat hulubesti de giurgiu. Stie cineva daca mai exista semnal eu prins in vara toate posturile tvr.si ceva bulgaria dar din toamna nu a mai mers nimic. Decodor dvb t2 din dedeman si cu antena veche

Unknown

Dacă proiectul dvb-t2 a fost suportat cu bani de la statul romana cum a convenit cu uniunea europeană la început tot statul român adică guvernul româniei să suporte în continuare toate cheltuielile pentru retransmisie tuturor programelor Românești ,banii dați de guvernul româniei sunt din taxele romanilor si trebuie investi pentru populația României si pentru toate programele Românești dacă nu se vrea atunci desființati dvb-t2 ca nu are nici un rost .

Costin

@Unknown, de ce sa fie așa ? Că vrei tu? Eu mă uit la cele care sunt acum pe terestru, de ce sa le desființeze?
Si înainte de e a emite astfel de dorințe personale, poate ar trebui sa te interesezi si vei afla ca televiziunile private gen Antena 1, Pro Tv etc nu sunt interesate si nici nu au fost interesate in ultimii ani ca sa fie distribuite digital terestru.

Unknown

Costin nu mă înțelege greșit eu am vrut sa spun clar că nu se merita o așa investiție de milioane de euro doar pentru tvr-uri dacă televiziuni private sunt cu mari pretenții în România asta pretențioasă cu oameni foarte pretențioși si numai după bani atunci nu se merita oașa investiție de milioane de euro atunci guvernul româniei care a investit atâția bani di n taxele romanilor trebuie să dea urgent o lege prin care să oblige toți patronii de televiziuni să intre în dvb-t2 gratuit in mux1 pentru că dacă nu se vrea atunci care este rostul ditamai investiției doar pentru tvr-uri,în toate țările uniunii europene imediat s-a vrut în România pretențioși Nu se vrea ,cred ca am fost destul de clar ce am vrut sa spun ,nu mai spuneți mereu aceeași placa ca în România nu se vrea în România nu se poate aici este treaba de lege care trebuie data imediat de guvernul româniei să oblige toate programele Românești să intre obligatoriu în dvbt2 ca în Bulgaria Serbia care au zeci de programe noi ne chinuim cu tvr-urile care e rostul investiției de milioane de euro în sistemul dvbt2 ???????????

Unknown

dvb-t2 în România ca să aibă succes trebuie suport de la guvernul româniei adică să atragă cât mai multe televiziuni în dvb-t2 să fie un an de zile gratis in dvb-t2 toate programele televiziuni lor Românești iar după un an programele Românești obligatoriu în mux1 cu ajutor de la guvern iar mux2 si mux3pentru canalele străine cu plata ,trebuia de la început un plan să atragi prin gratuitate o perioadă de timp cât mai multe posturi tv ,așa se face treaba dacă vrei profit după aceea dar unii vor profit imediat că de sunt romani nu sunt sârbi sau bulgari care la ei se poate ,totul tint de mentalitatea romanului si sa mai întreb ceva ca tot scrieți ca antena si pro tv nu sunt interesate de intrarea în dvb-t2 dar oare voi v-ați interesat imediat după revoluția din 89' cum a apărut Pro tv si antena 1 cu ce bani s-au făcut aceste televiziuni și cine sunt patronii televiziuni lor și cu ce bani s-au făcut și acum după 30 de ani aceste două televiziuni nu sunt interesate să intre în dvb-t2 să vadă și oamenii de la tara din munți care sunt izolați de lume câteva programe de calitate nu numai tvr care nu ai ce sa vezi la tvr ,tvr program tv national românesc dau numai filme străine iar filme românești dau la Paști si la Crăciun un film , așa că sunt interese mari sus la patronii de cablu tv,totul se rezolva prin lege ordonanță de guvern să să fie obligatorie intrarea în dvb-t2 a tuturor programelor Românești ,totul se poate dacă SE VREA.

Costin

Nu mai e loc tehnic în mux 1 pentru televiziuni private, și în niciun caz pentru toate televiziunile private. Pentru televiziunile private sunt mux 2 și mux 3, dar pentru care nu a licitat nicio televiziune privată, cum am spus anterior. Nu ii interesează pe privați. Deloc. Statul, nici dacă ar vrea, nu are voie sa difuzeze canale private fara acord și licitație, ar fi ilegal. Ar fi ilegal și să ofere servicii gratuite Dvbt2 digital , susținute din bugetul țării, societăților comerciale private care dețin acele televiziuni private. Și eu as vrea canale private terestru digital, dar nu e legal fara acordul și cheltuieli private, așa cum e și in străinătate, in exemplele tale. Televiziunile private trebuie să solicite licență terestră și să își dezvolte muxurile celelalte pe cheltuiala lor, așa cum statul român a făcut pentru televiziunile proprii.

Anonim

Pentru Unknown, Costin are dreptate nu poti sa obligi televiziunile private sa emita terestru. Si daca v-or emite privatii atunci doar pe MUX 2 si MUX 3, pentru ca MUX 1 este doar pentru TVR. Referitor la televiziunile private, aici tine de mentalitate si bun simt, in alte tari se poate pentru ca patronii televiziunilor private vor audienta, vor ca omul de rand sa poata receptiona fara abonment programele lor chiar si daca nu emit terestru atunci le pot receptiona la liber pe satelit cazul englezilor, nemtilor, turcilor. La noi totul se invarte in jurul banilor. PRO TV, ANTENELE, PRIMA, KANAL D au trecut in regim cu plata (pay-per-view), si daca nu au audienta principalul sa iasa banii. Ei se bazeaza ca este serviciul FREESAT unde tu iti cumperi propriul echipament de receptie prin satelit si platesti o data pe an 100 de lei pentru vizionarea programelor romanesti de baza. Dai ai doua televizoare cumperi doua receptoare, si platesti doua abonamente. Si aici avem o alta problema ca ANTENELE nu mai sunt in grila FREESAT din octombrie ca s-au mutat pe alt satelit si ca trebuie sa iti cumperi inca o antena de satelit si te complici, tot ei au spus ca dupa 8 decembrie v-or revenii in grila FREESAT dar nimic. Mai sunt cateva zile pana la 1 ianuarie si nu sunt antenele in grila FREESAT nici macar nu sunt teste pe satelitul Eutelsat 16 Est. Alt exmeplu si asta e parerea mea: daca PRO TV sau ANTENA 1 care sunt in regim cu plata (pay-per--view) ar face ca si HBO sa nu difuzeze deloc reclame pe parcursul filmului, emisiunii etc. atunci nu m-ar deranja ca ei cer bani, ceva bun tot vezi. Dar cum dau reclame si platesti abonament atunci tine de bun simt. Mai bine prefer sa platesc abonament la HBO, CINEMAX, FILMBOX ca sa vad un film iar pentru stiri sunt destule canale. Eu personal nu ma uit la TV prefer internetul dar aici ma refer cine nu are acces la internet. Cum am mai spus, in Romania mai mult tine de mentalitate si bun simt, televiziunile private vor bani dar programele lasa de dorit.

Unknown

Aveti dreptate așa este, am înțeles perfect acum cum sta treaba.Va mulțumesc mult pentru că ați detaliat subiectul.

Unknown

Locuiesc în Pitești și am o sigură întrebare : se pot recepționa canale bulgărești cu un tuner dvb-t2 PNItv901 ? Va mulțumesc.

Anonim

Câte posturi "must carry" sunt în Romania ?
Poate o regula simplă ar fi să nu poți să fii post TV "must carry" daca nu emiți dvb-t2

Anonim

Prea multe reguli... Hai sa lăsăm lucrurile simple și bazate pe economia de piață, nu pe tot felul de reguli care ar obliga la masuri in folosul cetățenilor, dar neconforme cu economia liberă de piață.

Anonim

Salut. Daca este cineva din com.Berceni si foloseste dvb-t2 ,semnalul este continuu sau întreruperi ale emisiunilor cauzate de releu . Unde se afla releu pentru zona Ilfov-Berceni. Mulțumesc

Anonim

Haide-ți și cu TVR2-HD pe digital terestru că se poate, dau filme și emisiuni interesante. Posturile naționale sunt un bun exemplu din acest punct de vedere. Cele private, dacă vor să rămână doar prin cablu sau prin satelit, e dreptul lor, dar oricând pot intra și ele pe digital terestru dacă doresc.Oricum nu le obligă nimeni. Poate doar respectul pentru români.

Anonim

Pentru cei care vă intrebați de ce, ați dat vreodată o scanare digitală la Roma sau la Berlin (și îndrăznesc să extind la toate statele din UE aceast lucru verificat personal) ? Poate că aici veți găsi răspunsul care vă frământă tare ("de ce?"). Personal folosesc doar cablu tv, și chiar s-ar putea să nu fie niciodată nevoie să folosesc televiziunea digitală terestră. Dar ea trebuie să fie o alternativă permanentă, care în primul rând să existe. Din foarte multe motive, de la cele strategice până la cele de oferi dreptul la televiziune tuturor românilor (inclusiv celor câteva procente pentru care cablul sau satelitul rămăn niște chestii inacccesibile).

Unknown

La calugareni de giurgiu stie cineva daca este semnal

Unknown

Eu.stau la tara si am.facut teste t2.terestru.se.mprinde semnal100la100 cu antena interioară sunt din vrancea se prinde 9.programe.tvr.alt.ceva.nu mai.prind. pus si antena plasa la 60lei

Eugen

VIDRA,jud Vrancea,de astăzi iar nu mai este semnal,de toamna trecută până acum nu au mai fost probleme,folosesc o antenă externă special adaptată pentru UHF,se recepționa la parametrii calitate semnal 100%,intensitate semnal 86-90%.Tot televiziunea prin cablu TV sau satelit e baza,cea digitală terestră te lasă când nu te aștepți.Toamna trecută a fost o cădere de semnal câte a durat aproape o lună.

Anonim

Pai din cauză că nu se ocupă de remedierea defecțiunilor. La fel ar fi și la cablu tv, dacă nu s-ar ocupa nimeni că sa remedieze problemele tehnice.

Unknown

De ce nu mai receptionez nici un post tv de la releul saveni ?

Anonim

Nici releul Calafat nu mai emite.

Anonim

In județul Olt exista vreun releu și dacă da pe ce canal pt ca cele bulgărești se prind foarte bine cu antena exterioara cu amificator însă cele românești ioc specific ca sunt în zona babiciu

PETRICA

DE CE NU POT RECEPTIONA NICI UN PROGRAM TV DE LA RELEUL SAVENI JUD BOTOSANI ,INTRA NUMAI MOLDOVENI

Anonim

@Petrica. Poate sunt defectiuni tehnice la releul Saveni, din moment ce poti receptiona Moldova. In general defectiunile dureaza cateva ore maxim o zi sau doua. Incearca sa dai o cautare automata poate apar TVR-urile. In locatia ta trebuie sa receptionezi pe canalul 31 UHF.

Anonim

Cunosc persoane care isi permit cablul TV dar prefera sa aiba doar TVR-urile si se pare ca sunt arhisuficiente. Eu personal nu ma uit mai mult de 2-3 ore pe saptamana la TV deci e clar ca de fapt cablul nu merita nici cei 6 euro pe luna pe care ii platesc. Cauza? Informatii redundante pe zeci de canale inutile, enorm de multa propaganda, promovarea nesimtirii si a lipsei de educatie cam la toate televiziunile private. Cred ca voi trece pe televiziunea digitala terestra pe care o prind foarte bine cu o mica antena de camera..

spy-radio

Știe cineva dacă emițătorul din Alexandria pe canalul 42 funcționează? Mă întreb dacă nu cumva e vreo problemă acolo?

Anonim

De ieri 28.08 în zona Vidra/Vrancea nu mai este semnal tv, nu știu care e cauza, folosesc antena UIF, până acum calitate semnal 100%, intensitate între 70-90%, recepția CH 38, frecventa 610000 kHz.Mai este astfel de situație?

Anonim

Defectiune tehnica, in general avariile tin cateva ore, maxim o zi. De exemplu in toamna lui 2018 in Cluj a fost o avarie, aproape 3 zile nu a fost deloc semnal DVB-T2 pe canalul 26, dar atunci a fost si weekend, asta a fost o singura data. De atunci au mai fost avarii, o data pe an dar a durat cateva ore. Pentru cei care depind de televiziunea terestra este rau.

Trimiteți un comentariu

☑ Comentariile conforme cu regulile comunității vor fi aprobate în maxim 10 ore.

Top 10 articole în ultimele 7 zile